sobota, 19 listopada 2016

YVES ROCHER 24H Comfort Nourishing Cream - krem na zimę i nie tylko

Swoją przygodę z firmą YVES ROCHER zaczęłam stosunkowo niedawno. Zakochałam się w produktach do ciała "od pierwszego zamówienia" :) Wszystko jest dla mnie na tak - zapach, działanie, konsystencja i cena. Na stronie YR zawsze możemy znaleźć promocje, prezenty i inne fantastyczne oferty - to wszystko bardzo kusi. Podczas moich ostatnich zakupów do koszyczka dorzuciłam odżywczy krem z wyciągiem roślinnym z serii nutritive vegetal. Zachęcona 40% obniżką pomyślałam, że warto wypróbować jakiś kosmetyk do twarzy.



yves rocher 24h comfort nourishing cream recenzja
YVES ROCHER 24H Comfort Nourishing Cream



Skład:
Water, Glycerin, Methylpropanediol, coco-caprylate/caprate, stearic acid, ethylhexyl, cetyl alcohol, behenyl alcohol, macadamia ternifolia seed oil, hydrogenated coconut oil, sorbitan stearate, hamamelis virginia flower water, butyrospermum parkii (shea) butter, trilaurin, polysorbate 60, aphloia theiformis leaf extract, phenoxyethanol, dimethicone, bis-diglyceryl polyacyladipate 2, fraxinus ornus sap extract, parfum/fragrance, tocopheryl acetate, sorbic acid, allantoin, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, sodium hydroxide, tetrasodium edta, sodium benzoate, potassium sorbate

Cena:
12.40 GBP (ja kupiłam z 40% zniżką)

YVES ROCHER 24H Comfort Nourishing Cream


Producent obiecuje, że krem ma odżywić naszą skórę na 24 godziny, redukując jednocześnie uczucie ścągnięcia. Również ma to być krem odpowiedni na zimę. Muszę przyznać, że już pierwsza aplikacją kremu była dla mnie dużym zaskoczeniem. Spodziewałam się przeciętnego kremiku na dzień, a tymczasem odkryłam perełkę!

YVES ROCHER 24H Comfort Nourishing Cream

Zapakowany jest w solidny, szklany słoiczek z ładną szatą graficzną na plastikowym wieczku. Krem ma bardzo specyficzną konstystencję - jest dość gęsty i treściwy, ale jednocześnie lekki i żelowy. Z bardzo przyjemnym poślizgiem rozprowadza się po twarzy i łatwo się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. Tuż po nałożeniu czuję bardzo intenstywne nawilżenie i delikatne chłodzenie. Ma przyjemny roślinny zapach, który nie utrzymuje sie na skórze długo. Krem jest niezwykle komfortowy na twarzy i uczucie to pozostaje przez cały dzień. 
Spełnia praktycznie wszystkie moje oczekiwania, jeśli chodzi o krem na dzień:
- jest treściwy i utrzymuje nawilżenie przez cały dzień,
- jest lekki i pozwala mi na nałożenie dodatkowego kremu z filtrem,
- ładnie współpracuje z makijażem
Krem z pewnością idealny na zimę, ale myślę, że będę do niego wracać bez względu na porę roku. Mogę go również polecić dla każdego typu cery. Uważam, że jest to świetny, uniwersalny krem, który napewno zachęcił mnie do dalszego testowania kosmetyków Yves Rocher.
Follow my blog with Bloglovin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz