wtorek, 28 lutego 2017

Zakupy, nowości kosmetyczne - Luty 2017

Nie zdawałam sobie sprawy ile się tego nazbierało, dopóki nie przyniosłam wszystkiego w jedno miejsce :) Są tu właściwie tylko kosmetyki do twarzy (poza dwoma żelami pod prysznic). Kilka z tych kosmetyków już zaczęłam używać, a niektóre będą czekały na swoją kolej. Jeżeli jesteście ciekawi co kupiłam w ciągu ostatnich kilku tygodni, to poczytajcie dalej :)

Zakupy i nowości kosmetyczne luty 2017

ETUDE HOUSE Sunprise Must Daily SPF50 - kolejny koreański krem z filtrem i kolejne odkrycie. Jest lekki, łatwo się wchłania, nie bieli, nie lepi się, ładnie utrzymuje makijaż. Ideał w tubce.

COSRX Galactomyces 95 Whitening Power Essence - esencja na bazie sfermentowanych drożdży na wzór słynnej SKII. Mamy tu aż 95% tego aktywnego składnika. To moja pierwsza esencja tego typu.

DR G. Aquasis Moisture Toner - małe 30ml opakowanie zakupiłam jako próbkę. Tonik ma żelową konsystencję i silne właściwości nawilżające. Jest to ponoć jeden ze sztandarowych produktów DR G. więc chętnie przetestuję.


TONY MOLY Chok Chok Green Tea Watery Cream - krem nawilżający o lekkiej konsystencji z wyciągiem ze sfermentowanej zielonej herbaty. Zaciekawił mnie opis i skład. Kremik mam zamiar używać na dzień.



ETUDE HOUSE Snail Face Therapy Air Sheet Mask - ślimacze maseczki tkaninowe, czyli coś co tygryski lubią najbardziej :):):) Maseczka ponoć jest bardzo cienka, zaledwie 0,2 mm.



SUPERDRUG Naturally Radiant Hot Cloth Cleanser - jeden z moich ulubionych kremów do oczyszczania twarzy. Bardzo przyzwoity skład, super cena, a w kartoniku również ściereczka muślinowa!



SUPERDRUG Naturally Radiant Glycolic Overnight Peel - preparat z kwasem glikolowym o bardzo delikatnym, ale skutecznym działaniu. Ładnie wygładza skórę nie powodując podrażnienia.


NIP+FAB Glycolic Fix Night Pads Extreme - płatki nasączone kwasem glikolowym, salicylowym i mlekowym. To nie jest moje pierwsze opakowanie, bardzo lubię ten produkt. Kupuję zawsze w promocji i takie opakowanie wystarcza na około 3 miesiące (mamy tu 80 płatków). Stosuję na noc zamiast toniku.



NEUTROGENA Visibly Clear 2in1 Face Wash Mask - świetny wielofunkcyjny kosmetyk. Może służyć do oczyszczania twarzy lub jako maska. Zawiera glinkę oraz kwas salicylowy. Ma przyjemny eukaliptusowy zapach i kremową konsystencję. Stosowany jako maska nie zastyga tak szybko i łatwo sie zmywa. Jeden z tych kosmetyków, które praktycznie zawsze mam w swojej łazience.

ANDALOU NATURALS Argan + Omega Natural Glow 3in1 Treatment - kosmetyk, któremu przyglądałam sie od dawna. Andalou to jedna z moich ulubionych firm jeśli chodzi o kosmetyki naturalne. Tutaj mam serum olejowe, które może byc stosowane do twarzy, ciała i włosów. 

BEAUTIFUL ME Mineral Foundation - mój w kolorze Stripped. Jest to mój ulubiony podkład mineralny, który uzywam już od ponad dwóch lat.

BALM BALM Frankincense Deep Cleansing Balm - to będzie mój pierwszy balsam tego typu do oczyszczania twarzy i mam nadzieję, że się polubimy :) Zapach jest boski!

BALM BALM Little Miracle Rosehip Serum - serum olejowe na bazie olejku różanego o bardzo ładnym, naturalnym składzie. Niewielkie opakowanie 10ml dołozyłam do koszyka korzystając z promocji. Bardzo lubie wszelkie olejki do twarzy!


BADEDAS 3in1 Revitalising Shower Gel - ulubiony żel pod prysznic mojego męża :) piękny ziołowo-cytrusowy zapach roznosi sie po całym domu! Produkt bardzo wydajny i o przyjemnym składzie.


SKINPEP Eye Lift Growth Factor Serum - kolejne opakowanie serum pod oczy, o którym pisałam juz tutaj

ZIAJA Liście Zielonej Oliwki woda tonizująca - kupione pod wpływem chwili i niestety nie moge powiedzieć nic dobrego....biedny skład, pompka sie zacina i pluje, plastikowy zapach, ehhhh....


MUA Luxe Velvet Lip Lacquer Reckless - piękny czerwony kolor mnie skusił, jednak muszę nauczyć się używać takich matowych pomadek...bardzo wysusza usta



RIMMEL Brow This Way Styling Gel Mid Brown - będę eksperymentować :) nigdy nie mialam tego typu produktu do brwi


I to już wszystkie moje zakupy :) Mam nadzieję, że będę zadowolona z tych kosmetyków, a niektóre napewno doczekają się osobnych wpisów na blogu. Zapraszam również do obejrzenia filmiku z nowościami na kanale :)

2 komentarze:

  1. Sporo tego :) ja nawet 1/2 w zapasach nie mam :) teraz kupuję na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jakoś wyszło...:P sama się zdziwiłam jak zgromadziłam wszystko w jedno miejsce. No ale teraz zapas na długi czas :)

      Usuń