wtorek, 14 marca 2017

LOVELULA Beautybox Marzec 2017

Marcowe pudełeczko Lovelula dotarło jak zwykle na czas, czyli około 10-tego. Nie mogę uwierzyć, że to już miesiąc minął od poprzedniego... Zawartość i tym razem bardzo mnie ucieszyła :) Zobaczcie co jest tym razem:

Lovelula Marzec 2017


SEASCAPE Unwind Body Wash, pełne opakowanie 300ml, cena £16.00
Żel do mycia ciała zawierający olejek lawendowy i ylang ylang, bez sls, parabenów, bezpieczny dla kobiet ciężarnych. Piękne opakowanie z konikiem morskim przyciąga uwagę, a zapach ma być relaksujący i uspakajający. Jest to moje pierwsze zetknięcie z tą firmą.


PHB Hand Cream, pełne opakowanie 50ml, cena £10.95
Krem do rąk, u mnie w wersji rozjaśniającej z kwiatem neroli i ylang ylang. Cóż to może być za krem w takiej cenie? Skład naturalny, ale cena w stosunku do pojemności powala. Mam nadzieję, że jest tego wart, bo dłonie mam ostatnio w opłakanym stanie...


HURRAW! Papaya & Pineapple Lip Balm, 4,3g, cena £4.99
Balsam do ust zawierający przede wszystkim  olejek z pestek papai, który ma właściwości silnie nawilżające. Bardzo się cieszę z tego typu balsamów, o naturalnym składzie, a nie na bazie parafiny jak większość drogeryjnych.


LAIDBARE For Richer For Porer, pełne opakowanie 50ml, cena £7.99
Maseczka do twarzy na bazie glinki, zawierająca również algi morskie, lukrecję, olejek różany i masło shea. Piękny, naturalny skład ma zapewnić doskonałe oczyszczenie, nawilżenie, zmniejszenie widoczności porów oraz delikatne złuszczenie. Bardzo się cieszę z tej maseczki, szczególnie że już kilka razy się jej przyglądałam na stronce lovelula :)


KIMERLY SAYER cleansing lotion - próbka

Uważam, że w tym miesiącu pudełeczko prezentuje się całkiem nieźle. Mamy 4 pełnowymiarowe produkty i jedną próbkę. Przyznaję, że z saszetki cieszę się najmniej. Zawsze uważąm, że to za mało, żeby wypróbować kosmetyk. Ale ze wszyskich pozostałych kosmetyków jestem bardzo zadowolona. Pełna wartość pudełka to £40 plus oczywiściaebezcenna przyjemność używania nowych kosmetyków :)

2 komentarze: