środa, 12 kwietnia 2017

LOVELULA Kwiecień 2017

Czekałam na listonosza już wczoraj...był, ale bez pudełka :( Więc dziś od rana wypatrywałam go z okna :):):) Jak tylko pudełko otrzymałam, jak małe dziecko zabrałam się do rozpakowywania i oglądania :)


LOVELULA Kwiecień 2017
LOVELULA Kwiecień 2017


MADARA AHA Peel Mask pełne opakowanie! 60ml £20
Świetna maseczka złuszczająca na bazie kwasów AHA i naturalnych składników. Mieliśmy już okazję się z nią zapoznać przy okazji jednego w wcześniejszych pudełek, ale tym razem mamy pełne opakowanie! Firma Madara cieszy się coraz większą popularnością. Jej kosmetyki są rzeczywiście świetne, wysokiej jakości, a przede wszystkim skuteczne. Recenzję tej maseczki złuszczającej i innych kosmetyków tej firmy możecie przeczytać tutaj

GREENFROG Botanic Handwash 100ml, pełne opakowanie to 300ml o wartości £7.80
Jest to kolejny produkt do ciała z tej firmy. Mi trafiła się wersja Geranium&Peppermint. Skład tego kosmetyku jest naprawdę imponujący, a na dodatek pięknie pachnie :) Z opisu wynika, że są to kosmetyki oparte na recepturach ajuwerdyjskich, przeznaczone do wrażliwej i suchej skóry.

MARLENHA próbka
Jest to nowa firma w ofercie Lovelula, a próbka ma zachęcic do zakupu produktu z 20% zniżką. Marlenha to włoska firma kosmetyków luksusowych. Mi trafił się lekki krem nawilżający Harmony. Bardzo chętnie próbkę wykorzystam.

FOM LONDON Hydra Plump&Firm Cream 15ml, pełne opakowanie to 50ml £49 !
Krem silnie nawilżający z proteinami jedwabiu, które wspomagają produkcję kolagenu. Kilka miesięcy temu otrzymaliśmy serum nawilżające z tej firmy, które sprawdziło się całkiem nieźle. Jestem bardzo ciekawa tego kremu,

APPLE&BEARS Body Wash 50ml, pełne opakowanie to 300ml w cenie £18
Jest to również kolejny produkt tej firmy w pudełeczku Lovelula. Otrzymałam wersję Grapefruit&Seaweed. Widziałam, że dokłądnie taki sam produkt znajdował się w pudełkach Liferia :) Firma jak widać prowadzi szeroką kampanię reklamową...produkty są naprawdę świetne, pełne naturalnych dobroci, ale ceny zaporowe...

Podsumowując, bardzo się cieszę (jak zwykle) z otrzymanych produktów. Najmniej przypadły mi do gustu produkty do ciała, ponieważ 50ml żelu do mycia to niewiele, a kosmetyki są dość drogie. Najbardziej cieszę się z maseczki Madara, szczególnie  że jest to produkt pełnowymiarowy.

Pełna wartość pudełka w tym miesiącu to aż £44, do kupienia oczywiście na stronie Lovelula :)
Kod rabatowy 20% na kosmetyki tych firm to BBAPR17 ważny do końca kwietnia.
www.lovelula.com

PS. Zapraszam na swój kanał Youtube, kliknij i zostań ze mną na dłużej :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz